joi, 5 iulie 2012

Grey's Anatomy

    Inca un serial terminat, alt "finish" trecut pe lista mea... Timp de mai bine de doua luni am trait in lumea medicilor, stagiarilor, bisturiielor, salilor de operatii si nu in ultimul rand in lumea "cunoasterii de sine". Grey's Anatomy a fost pentru mine mai mult decat un serial... Mi-a ambitionat si mai tare alegerea carierei pe viitor si m-a facut sa inteleg mai bine viata. Am invatat atat de multe din serialul acesta incat inca de la inceput mi-am propus sa salvez "invataturile" in asa fel incat mai tarziu sa ma pot folosi de ele. Nu am sa le scriu aici pe toate intrucat sunt asezate ordonat in zeci de pagini din jurnalul meu.
    Nu va lasati speriati de faptul ca serialul are la baza MEDICINA (un lucru muult prea complicat pentru multi dintre noi) veti fi placut surprinsi cand vezi afla ca la baza acestui serial stau dramele prin care trec niste oameni simpli, stagiari si mai apoi rezidenti. In comparatie cu Dr.House serialul acesta imbina viata cu medicina. Nu se rezuma totul doar la cazurile "nemaipomenite" ale pacientilor(desi credeti`ma in unele episoade veti fi deadreptul suprinsi de ce e in stare natura) ci viata personajelor joaca un rol important.


Personaje principale de la stanga la dreapta:
April Kepner ( timida si virgina ajunsa la 28 de ani a serialului:)) )
Mark Sloan    ( bunul tatic) Desi fetelor la inceput veti saliva putin dupa aspectul lui :))
Callie Torres  ( lesbiana insa o mamica devotata) Weird I know!
Alex Karev    ( devotat pediatriei... poveste lunga in spate )
Arizona Robbins ( lesbiana, sefa sectiei de chirurgie : Pediatrie ) Weird again! (Dar foarte iubitoare)
Lexie Grey  (sora vitrega a lui Meredith:personajul principal ) Scumpa si intelegatoare
Derek Shepherd ( seful sectiei: Neuro-chirurgie) Baiat bun, marea dragoste a lui Meredith (fidelitate)
Meredith Grey (personajul principal, sunt multe de spus despre ea, veti afla pe parcurs)
Richard Webber (Seful sectiei de Chirurgie a spitalului Seattle Grace Hospital)
Cristina Yang  (devotata medicinei, cea mai buna prietena a lui Meredith)
Owen Hunt ( seful sectiei :Traume) si in acelasi timp sotul Cristinei
Miranda Bailey ( chirurg generalist)
Jackson Avery ( viitor chirurg plastician) un tip super hot! (Trust me girls!)
Teddy Altman ( chirurg cartiotoracic)

Desigur numarul personajelor este mai mare, dar ii veti cunoaste pe toti pe parcurs!
Sfatul meu: Nu ezitati sa urmariti acest serial e pur si simplu GENIAL!

One more thing: Inca nu s`a terminat... Filmarile continua iar sezonul 9 va fi pe marile ecrane incepand din aceasta toamna (2012)
Can`t wait!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu