duminică, 5 februarie 2012

Lost...

   Un bilet ales la alegere, la prima vedere apar 4 litere scrise pe o foaie rupta LOST. Totul a inceput de aici."M-am aflat" cateva luni pe o insula pustie inconjurata de ursi polari, de"others"de "black smoke" de soapte ciudate si de capcane si mai ciudate.
Doctorul Jake, cel cu privirea inspaimantatoare Sawyer, frumoasa Kate,intelegatoarea Sun impreuna cu sotul ei Jin(despre care aflam mai tarziu ca engleza lui este una splendida),micuta Claire, posesorul de droguri Charlie ( braveheart), secretosul Benjamin Linus, priceputul John Locke,tortionarul Sayid, chipesul Ian , sora lui Shannon (despre care pot spune ca mi`a parut rau cand a parasit serialul) , nevinovata Libby, "norocosul"Hurley(dude) si multi altii, toti acestia ne`au demonstrat ca se poate supravietui timp de luni intregi pe o insula care la inceput pare total obisnuita.
Mi`a placut in mod special acest serial intrucat denota acel sentiment de "colegialitate"de "munca de echipa" de"dorinta arzatoare de a ajunge din nou acasa". Asta e cea mai mare dorinta pe care o poate avea un om ce s`a prabusit cu avionul Oceanic 815.
Curajul  si perspicacitatea lor este de admirat.Multi dintre noi poate ca n`am poseda aceste calitati , ne`am lasa dusi de impulsul momentului auzind doar valurile care se sparg de stancile dure ale insulei.
Capcane peste capcane, surprize peste surprize, tocmai atunci cand mintea ta concepe ideea ca nu se poate mai rau apare ceva si o distruge.Si asa e mereu, intampini lucruri ciudate pe care nu credeai ca le vei intalnii vreodata in viata
Serialul acesta ne spune ca mereu trebuie sa fim pregatiti.Intrucat viata ne poate lua prin surprindere nu stim niciodata unde am putea ajunge sau unde ne`am putea trezi. (Exact cum s`a trezit si Jack) 



Scriu despre fiecare serial in parte deoarece fiecare a reprezentat ceva pentru mine, fiecare mi`a aratat o alta perspectiva de a vedea viata si sincera sa fiu din fiecare am invatat cate ceva. Imi voi aminti cu drag de ele si de ce nu intr`o zi le voi revedea ...




P.S: Nu puteam sa nu pun o poza cu Kate si Jack ( despre care am stiut inca de la inceput ca ei sunt facuti unul pentru celalalt)

Anyway, va sfatuiesc sa va uitati cu incredere la serial intrucat nu ve`ti regreta si in unele cazuri va ve`ti regasi in vietile "obisnuite"ale personajelor


Multumiri deasemenea lui Sisu( e foarte important sa mentionez asta!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu